vineri, 28 iunie 2013

Heiii azi am facut briosee. Uitati ce a iesit: Sunt atat de bune:X

                       Uitati si reteta:
-4 oua
-un pahar de zahar(defapt puneti cat zahar vreti, dupa cat de dulci doriti sa fie briosele)
-doua pahare faine
-o lingurita praf de copt
-unu si 1/4 pahare ulei
-zahar pudra pentru decor
Prima data separam galbenusurile de albusuri. Batem albusurile cu 2-3 lingurite de zahar pana devin spuma, iar galbenusurile le batem cu zaharul pana capata o culoare alba si nu se mai simte zaharul. Peste galbenusuri se adauga uleiul putin cate putin pana ce se incorporeaza,si dupa faina amesstecata cu praful de copt se adauga si ea. Turnam albusurile peste galbesunuri si gata se obtine aluatul pentru briose.
Acum sunt mai multe feluri de a face briosele..poti pune o lingurita din compozitie si o lingurita de finetti sau orice alta crema pentru a fi mai delicioase sau poti sa faci asa cum am facut eu. Am luat jumatate din compozitie, am amestecat-o cu cacao si am pus o lingurita din compozitia initiala, o lingurita din compozitia cu cacao. Au iesit super:x
Ca numar, sunt cam 18 briose.
Pupici multiiiii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu